قرن حضور

مجالی برای فراز آمدن از خویشتن، و فارغ از تعلقات و مشهورات، به دیگر گونه اندیشیدن. حمد و سپاس خدای را که ما را در مسیری قرار داد که در مصیر باشیم إلی الله...
طبقه بندی موضوعی

یک راهکار

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۷، ۰۷:۱۲ ق.ظ
این مطلب را برای کسانی می گذارم که با معضل حذف folder option روبرو شده اند:



بعضی وقت ها این گزینه از explorer حذف می شود. برای اینکه دوباره بیاد، باید کارهای زیر را انجام بدهید:

1. از طریق start، وارد بخش run شوید.
2. عبارت gpedit.msc را نوشته و enter کنید.
3. به آدرس زیر بروید:
User Configuration >> Administrative Templates >> Windows Components >> Windows Explorer
 4. عبارت Removes the Folder Options menu from the Tools Menu  را یافته و کلیک کرده و به not configured تغییر دهید و ok کنید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۱/۲۵
ــ ــشــمــســ

نظرات  (۵)

ّبراستی مبنای فکری و عملی وسیاسی یک عده که از بهترین گروهها و قشرها در تفکر امام خمینی(ره)بودند چیست؟آیا هنوز هم بر سر همان آرمانها رنجهایی را می برند که پیرجماران از آنها سخن می راند.
ولی متاسفانه در عمل شاهد چیز دیگریم و براحتی و بسادگی بهترین راه توجیه این کج رویهای خود را مصلحت می نامند.آری حقیقت همچنان باید قربانی مصلحت شود.به دست چه کسانی؟به دست شجره ی طیبه؟کدامین شجره طیبه؟
آنانی که تا دیروز کوچکترین مفاسد اقتصادی و تورم را آنچنان با ذره بین می دیدند و بزرگ می پنداشتند و فریاد وااسلاما سر میدادند و از جامعه ی اسلامی سخن به میان می آوردند و نقد وتخریب میکردند تا مبادا در راه هدف مقدس خود کوتاهی انجام داده باشند ولی امروز همانان را میبینیم که تورم های وحشت انگیز سربطغیان زده را می بینید و چنان آن را با کمال روشنفکری امری عادی جلوه میدهند که تا دیگران چیزی نبینند و خود ندانند .
دلیل؟دولت عدالت محور است؟چون آقا از این دولت تعریف میکند.آری در مقابل خود آقا هم از مشکلات فرهنگی گلایه میکند.این بهانه ای نمی شود که ما نقد دولت را بگذاریم کنار.خوب،میگویند در این شرایط نقد سنگ انداختن جلوی چرخ های دولت است و ناخودآگاه با دشمنان همکار میشویم!بلکه از دید بنده مرد آن است که نقد حال و در ملا عام کند.نقد حال و عام ارزش دارد تا به تمام افکار بفهمانیم که حتی در راه حق بهترین دولتها هم را نقد میکنیم.متاسفانه امروز دانشگاه و دانشجو چنان در حزبهای سیاسی هضم شده است که حتی اراده و توان گفتن حرف حق و بسود اسلام را ندارند.امروز هیچ تشکلی در دانشگاه مستقل نیست.عده ای با سواستفاده های ابزاری از نام و به نام دانشجو سعی در پیاده کردن بدترین و بهترین افکار خود را دارند.
ادامه... تورم؟ اگر این تورم های وحشتناک امروزی در دولتی غیر از این دولت می بود خدا میدانست که اینان چنان فریاد میزدند ،چنان گلو پاره میکردند و سینه ها را چاک میدادند که بدانیم واقعاً برای حق و عدالت است که این جور شده اند اما میبینیم و دیده ایم که در راه حق و برای عدالت نیست.کدام عدالت؟علی(ع)،محمود؟؟؟؟
آری اینان به اشتباه پنداشته اند که المحمود مع الحق و الحق مع المحمود.شاید هم من نمیدانم؟
تنها چیزی میشود به زبان آورد این است که اسلام امروز مظلومتر و زانو به بغل گرفته تر از مظلوم اسلام زمان ابوبکر و عمر و عثمان است.آری رسول اکرم فرموده بود :روزی خواهد آمد که از اسلام چیزی جز نام آن باقی نماند.
مساله مساله ی حیاتی است.قضیه جدی تر از این حرف هاست.شاید بگویی نمی دانند.نه،اینان میدانند و حق را هم خیلی خوب می فهمند اما لاحق را آنچنان بر زیر زبانها ورد کرده اند تا به اعماق جان خود لاحق را بفهمانند.
اینان امروز اسلام محمدی(ص) نمی آموزند حتی اگر بخواهند.اسلام اسلام احمدی نژاد.مبنا احمدی میشود همه چیز عوض میشود.انقلاب دوباره!بیایید مبدا تارخ اسلام هم عوض کنید اگر از سخن پیامبرمان شرمی ندارید.
هذه شقشقه



م.م
با ما شبی نبود,که در خون سفر نکرد
این خانه بی هراس شبی را سحر نکرد
مثل همیشه فاجعه ناگاه دررسید
آوار هیچ کسی را خبر نکرد
شد طشت پرزخون سیاووش ها ولی
یک تن به پایمردی اینان خطر نکرد

به یاد حنیف...
وابستگی بد دردیه...
این روزها به این نتیجه رسیدم...
وبلاگ جدید من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی