قرن حضور

مجالی برای فراز آمدن از خویشتن، و فارغ از تعلقات و مشهورات، به دیگر گونه اندیشیدن. حمد و سپاس خدای را که ما را در مسیری قرار داد که در مصیر باشیم إلی الله...
طبقه بندی موضوعی

اشک عشق

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۸:۲۵ ق.ظ
پر گشت، پیاله ی چشم من از شراب اشک

                                                         در خلوت شبانه شدم من خراب اشک

دیشب میان آتش عشق تو می سوختم

                                                        دیدم تو را چو آینه اندر حباب اشک

عکست شکست در فتادن هر قطزه ای ز چشم

                                                        صدها هزار لعنت من بر سراب اشک

آن قدر گریستم و تو شکستی که مانده ام

                                                         از دیده شکوه کنم یا که از جناب اشک

در خواب دیدمت، اما نه، باز هم مرددم

                                                        این خواب، خواب قشنگ تو بود، یا نه، خواب اشک؟

در طول شب ستاره ی قلبم همی شکست

                                                         وین قطره های منور بدند شهاب اشک

گفتند چشم تو اینسان گردیده از چه سرخ

                                                         یک شب تمام شسته ام این چشم با خضاب اشک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۵/۰۲/۲۳
ــ ــشــمــســ

نظرات  (۱)

دپرس نشو ولی خیلی ضایع است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی