قرن حضور

مجالی برای فراز آمدن از خویشتن، و فارغ از تعلقات و مشهورات، به دیگر گونه اندیشیدن. حمد و سپاس خدای را که ما را در مسیری قرار داد که در مصیر باشیم إلی الله...
طبقه بندی موضوعی

جایزه اسکار برای توهین به مسیحیت!

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

آقای صدا و سیما! «12 سال بردگی»، تطهیر آمریکایی‌های وحشی و برده‌دار، و صهیونیست‌های غاصب ظاهرا یهودی و توهین صریح و عجیب به دین مسیحیت است. اصلا فهمیدن این فیلم، سواد سینمایی نمی‌خواهد. همه‌ی فیلم، به دو آدم خوب، ختم می‌شود: مستر چاپین یهودی (Chapin) و مستر بَس آمریکایی (نماد آبراهام لینکلن) (Bass) و یک آدم منفور: مستر اِپس مسیحی (Epps).

بردگی در این فیلم، سمبل همه‌ی توحش دوران تاریخ کوتاه آمریکا است و همه‌ی این توحش، با زیرکی تمام، به نام مسیحیت به عنوان یک دین خشن و زشت، نوشته می‌شود و این یهودیان و آمریکایی‌های مهربان هستند که سیاهان را از بردگی، نجات می‌دهند. آقای بس، همان آبراهام لینکلن است که پارسال اسکار نگرفت و امسال، اسکار، دِین خود را به او ادا کرد.

نظرات  (۲)

این فیلم رو تلوزیوون بزودی پخش خواهد کرد...!
دی دی 2باره گداشتتش. ایندفعه با تحلیل البته و بدون هیچ اشاره ای به مواردی که شما گفتید. من دیدمش یا بخشایی که شما گفتید در باز بینی فیلم حذف شده یا این هایی که گفتید ،نیست.
پاسخ:
پاسخ: سلام
بنده نسخه ی صدا و سیما را ندیدم اما بعید می دانم که بشود داستان این فیلم را دستکاری کرد. شما فیلم 12 سال بردگی را ببینید و با ظرافت می توانید مسیحیت، یهودیت و شباهت شخصیت ها را جنانی که گفته شد، بفهمید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی