قرن حضور

مجالی برای فراز آمدن از خویشتن، و فارغ از تعلقات و مشهورات، به دیگر گونه اندیشیدن. حمد و سپاس خدای را که ما را در مسیری قرار داد که در مصیر باشیم إلی الله...
طبقه بندی موضوعی

گام شناسی یک جریان مشکوک و مدیریت شده

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ ق.ظ
این قضایا از کجا آب می خورد (در ادامه مطلب قبل): چرا می خواهند استاد حسن عباسی را تخریب رسانه ای کنند؟ هدف این جریان سازی تخریبی این است که بدنه ی مذهبی و هیئتی جامعه را از استاد عباسی جدا کرده و به راحتی ایشان را به حاشیه ببرند و تنها جریانی که از این مسئله سود می برد، کسانی هستند که به نام اعتدال و با 250 هزار دانه رای بیشتر از نصف، مناصب اجرایی کشور را اشغال کردند. آقایان حواسشان باشد!

(برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ تر، روی آنها کلیک کنید.)

گام یک- قرار دادن عباسی در مقابل دین:

 انتشار ویدئوی «پاسخ به بی ادبی و توهین عباسی» در آپارات / پاسخ استاد حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد حسین یثربی به بی ادبی آقای حسن عباسی نسبت به فرزندان حضرت امام حسین علیه السلام و توهین و تمسخر وی به عزاداران حسینی


گام دو- قرار دادن عباسی مقابل ولایت

انتشار مطلب «جناب تحلیل‌گر همه‌فن‌حریف! فأین تذهبون؟!» در صراط نیوز و مطلب دیگری در عقیق / آقای دکترینال این بار اهل بیت امام حسین(ع) را زیر سوال برد! + فیلم + فایل صوتی توصیف مقام حضرت زینب(س) از زبان رهبر انقلاب


گام سوم- قرار دادن عباسی مقابل مردم و هیئات مذهبی

انتشار مطلب « گفتگوی اختصاصی وارث با حاج حسین سازور در واکنش به سخنان موهن حسن عباسی + عکس» در وبسایت وارث و نما نیوز و صراط / حاج حسین سازور به حسن عباسی چه گفت؟ / گلایه های حاج حسین سازور از صاحبان تریبون! / درخواست حاج حسین از قوه قضائیه!



در این میان، وبسایت «عشق علیه السلام»، نقش رادیکالی کردن فضا و به فحاشی کشاندن ماجرا را بر عهده گرفته است که مدام توهین های عجیب و غریبی مانند «حرام زاده»، «بی شعور» و «تخم امیه» را تکرار می کند و البته سوای روشن شدن ادب و نزاکت آدم های این جریان سازی، مهم ترین نکته، نیفتادن در دام این رادیکالی شدن ماجرا است. (اگر با رجوع به سایت مذکور، فرق هایی بین این تصاویر و مطالب روی سایت می بینید، به دلیل این است که ظاهرا دوستان عزیز کمی به خودشان آمده اند و فحاشی ها را تلطیف کرده اند که جای تقدیر دارد، البته همچنان کج رفتاری هایی ادامه دارد که درمانش، خرج کردن بصیرت است!)




(بخشی از این مطلب به دلیل اینکه مدیر وبسایت «عشق علیه السلام»، فحاشی های خود به آقای عباسی را حذف کرد، حذف شد!)

گام چهارم- قرار دادن عباسی مقابل روحانیت: اعلام حکم ارتداد استاد عباسی!!






نکته ی مهم این است که این افراد و جریان ها بدانند که دانسته یا نادانسته، مهره ی یک بازی قابل پیش بینی و تفرقه انگیزی شده اند که کارگردانان اصلی آن، هیچ علقه ای به تحقق آرمان های عاشورا ندارند. دوستان فعال در هیئات مذهبی کشور و به خصوص مداحان محترم باید توجه داشته باشند که بصیرت، به درد چنین فضاهایی می خورد که انسان پازل دشمنان خدا را کامل نکند. مثل روز روشن است که این مسائل، طراحی های جریان ظاهرا انقلابی داخلی است و اکنون آنهایند که در گوشه نشسته اند و صدای قهقه شان را راحت می شود شنید.
این جریان تخریب جریان های اصلی تولید علم و پاسخ به منویات اصلی و اساسی امام خامنه ای (روحی فداه)، چند ماهی است کلید خورده است و یک گامش تخریب مدرسه ی علمیه مشکات در قضیه ی فرودگاه مهرآباد بود، و در این مرحله، هدف آنها تخریب استاد عباسی و مجموعه ی ایشان است که در یک مرحله شکست خورد (حمله افراد مجهول و مجعول به دفتر مرکز امور زنان به نام شاگردان آقای عباسی) و در این مرحله متاسفانه با مواضع تعجیلی برخی افراد، برنامه شان دارد نتیجه می گیرد. دقت کنید که طبق روایات محکم، عجله از شیطان است لطفا کمی تأنی بفرمایید.

نظرات  (۱۳)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ علی کوچولو
دستت درد نکنه
شیر کردم
یه عکس هم برات ایمیل کردم برادر
با سلام و احترام
واقعا امروز مدام و مدام در مراتب خیلی پایین ، خیلی پایین معنای جمله تلخ امیرالمومنین ( علیه السلام ) را که فرمودند " ..... خاری در چشم و استخوانی در گلو .... " را حس میکنم .
با سلام
به مقاله شما یک مقداری مطلب اضافه کردیم.
به نظر مفید است اگر خواستید مطلب را در وبلاگ به روز رسانی نمایید.
با تشکر
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ نباءالعظیم
سلام . از اینکه به من تذکر دادید در مورد لینک ها و نظات ممنونم . آره شما درست متوجه شدید من لینکی داشتم که نه به اعتقاداتم می خورد و اون مطالبی رو که توی وبلاکش داشت می پسندیدم. اون روزی رو که اون وبلاک رو لینک کردم سرم شلوغ بود و کار داشتم و فقط چندتا مطلب اولیه اش رو خوندم که درباره محرم بود خوشم اومد و لینک کردم. اما بعد از مدتی که نویسنده وبلاگ برام نظر گذاشت و متوجه شدم کمی غیر عادیه به وبلاکش سر زدم و مطالب بعدی اش رو که خوندم فهمیدم این وبلاگ از اونهایی نیست که من می پسندم پس سریع هم لینکش رو حذف کردم و هم نظراتش رو. به هر حال از اینکه این مسائل براتون مهمه متشکرم . بابت این تذکر به جا و درستتون ممنونم. خواهرتون زهرا.
سلام داداش
خیلی آقایی
این مطلب رو خوندم
برام یه سری ابهامات بود رفع شد
دمت گرم
خدا پشت و پناهت باشه
داداش دمت گرم
سلام
اینکه در مداحی ها و روضه ها و هیئت ها اشتباهاتی رخ میده شکی نیست . قبول
خودم تازه یکی از مدعیان و شاکیان برخی از مداح ها و سخنرانانم البته نه در این گونه موارد بلکه موارد های دیگری که انجام می دهند ولی دلیل نمیشه بخوام به اهلبیت علیهم السلام بی حرمتی کنم

اگر من عامی و بیسواد بیام این حرف ها(نعوذ بالله )رو بزنم شاید به کسی بر نخوره ولی از یک تحصیل کرده و استاد نباید چنین الفاظی شنیده بشه

اما فرمودید که بنده حاضر نیستم ....
کسی از شما خواست که خود را وووو اهلبیت علیهم السلام بخوانید ؟
خوب مختارید هر طور دوست دارید بخوانید . ولی خرده نگیرید به عزادران و محبان اهلبیت علیهم السلام

فقط یک سوال البته ان شاءالله که در قیاص نیوفتم

شما به دیدار یک بزرگ و و بزرگ زاده می روید و تقاضایی دارید خود را چگونه معرفی می کنید ؟
آیا خود را یک انسان مسلمان و مومن و کامل و ووو معرفی می کنید یا ....

یاد فرمایش یک عزیزی افتادم « افتاده باش تا بلندت کنند »

زیاد میشه مثال آورد اما راحت هم میشه ردش کرد . چون دل بخواهی هست یکی دلش میخواد یکی نه

حضرت حر علیه السلام چکار کرد و به کجا رسید ؟

و اما فرمودید :

«ظاهراً همیشه حق با شماست »

نه داداش ، یقیناً همیشه حق با علی علیه السلام بوده و هست

در پناه حق باشید که حق همیشه با علی علیه السلام است

محتاج دعا برای فرج
یا حق
برادر من مگر اراجیفی که بدون هیچ توجیحی گفتن قابل اقماض هست که داری طرفداری از ایشون می کنی
کار بد بده و باید یاد بگیریم اون رو نهی کنیم
به دکتر عباسی چه ربطی دارد که در مسائل ریز مذهبی نظر میدن
خوبه که همه ما کار بد رو از بهترین دوستانمون نهی کنیم
پاسخ:
پاسخ: اولا سلام
ثانیا توجیح غلط است، توجیه درست است. اقماض هم غلط است، اغماض درست است.
ثالثا کسی نگفت کار بد، بد نیست. کار بد، بد است حتی از شما! مسئله محوریت ولایت و ولی امر در همه ی حرکت های جامعه ی اسلامی و مسلمانان، و به حاشیه نرفتن محور حرکت، و نپوشاندن اصل و هدف و محور حرکت به وسیله ی مسائل حاشیه ای، گمان نمی کنم مسئله ی ریز مذهبی باشد. به نظرم قاطبه ی مراجع بزرگوار تقلید و علماء، محوریت ولی را اصل می دانند نه مسئله ی ریز مذهبی.
مبحث آقای عباسی هم در آن سخنرانی، همین است که زوم کردن روی حواشی و حوالی و اطرافیان حسین علیه السلام در ماجرای عاشورا، باعث فراموشی اصل و محور حرکت می شود.
یعنی چه که دیوانه ی حضرت علی اکبر و حضرت رقیه بشویم و اساسا حسین علیه السلام، مسئله است. و نوع عمل حسین در عاشورا مسئله است. و در نسبت با محوریت و مرکزیت و وسطیت حسین علیه السلام، «رقیه کیست»؟ همه فدای دین خدا شده اند و ما باید روش عمل را از آنها یاد بگیریم، نه اینکه فقط برای آنها بر سر و سینه بزنیم و گریه کنیم. این عزاداری خوب است اما اصل نیست. ائمه حیوان نمی خواهند، چون نمی خواهند باغ وحش تاسیس کنند، یاور و پیرو و انسان عزیز و مقتدر می خواهند. مسئله پیاده شدن دین خدا است نه فقط عزاداری برای وقایع گذشته.
رابعا برادرم مثلا خوب است بنده به شما عرض کنم، به شما چه ربطی دارد در مورد آقای عباسی نظر می دهید؟ خب جامعه نیاز به افرادی دارد که انحرافات را ببینند و هشدار دهند و کسی در قرآن و روایت نگفته است که آن آدم باید حتما پشت اسمش یک حجت الاسلام یا آیت الله باشد. دین مال همه مردم است و ممکن است کسی به هیچ حوزه علمیه ای نرفته باشد اما فهم و علم دینی اش از حوزوی ها بیشتر باشد.
خداوند در قرآنش نگفته که علم و حکمتش را به هر کسی میدهد که برود حوزه علمیه، بلکه هر کسی که تقوا داشته باشد، خداوند علم و حکمتش را به او می دهد. البته به جایگاه روحانیت محترم، هیچ خدشه ای نباید وارد شود.
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ علیرضا بابایی
واقعا معلوم نیست چرا عناصر انقلاب را بدین گونه مورد هجوم قرار می دهند
پاسخ:
پاسخ: سلام
البته خیلی هم نامعلوم نیست!
سلا خسته نباشید
از آقای مزاری توقع نداشتم
ببخشید این آدرس وب آقای مزاری رو لطف میکنید
به من بدید چون من هرچی گشتم پیدا نکردم
خدا کنه دروغ باشه در ضمن ببخشید شما چرا برای دفاع از آاقای عباسی مسائل شخصی مردم رو به وسط میکشید
فقط جواب؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
پاسخ: با سلام
مستندات مربوط به وبلاگ آقای مزاری و «این همانی» دو احسان مزاری به مطلب افزوده شد. مراجعه بفرمایید.
دلایل پرداختن به این مسایل نیز ارائه شد اگر چه حقیقتا دوست نداشتیم این کار را بکنیم اما توهین های ایشان از حد گذشته بود و فقط خواستیم جلوی افتادن ایشان در فحاشی های عجیب تر را بگیریم.
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ هواداران حسن عباسی
سلام داداش
دمت گرم واسه تحقیقاتی که کردی
من همشو خوندم
فقط یه مورد مشکوک به چشم خورد
این وب آقای مزاری مطمئی خودشه؟؟؟؟
آدرس وب داری بدی به من ببینم
آخه ا هم تو فامیلون یکی هست اسمش احسان مزاری
اما اونی که شما میگی نیست
من یه خورده شک کردم
ولی خدا بگ چیکارش کنه که میاد اینجوری آقای دکترو زیر سئوال میبره احمق
فقط شما یه راه بزار ببینم وب شخصی آقای مزاری واقعا اینجوریه؟؟
پاسخ:
پاسخ: با سلام
مستندات مربوط به وبلاگ آقای مزاری و «این همانی» دوو احسان مزاری به مطلب افزوده شد. مراجعه بفرمایید. در ضمن، این لفظ «احمق»، توهین است به آقای مزاری و بهتر است استفاده نکنید.
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۰ محمدرضا شیخی
سلام دوست عزیز.منم از طرفداران دکتر عباسی هستم.متأسفانه بعضی افراد، دین و امام و رهبر رو فقط متعلق به خودشون میدونن. سعی میکنن دیگران رو با تخریب، بد و خودشون رو خوب نشون بدن. اینها خوارج زمان ما هستند. دکتر عباسی، طرفدار ولایت فقیه است و در جهت حفظ منافع اسلام و ایران سالها تحقیق کرده و زحمت کشیده. بنده با نظرات شما موافقم. واقعا اهل بیت (ع) انسان میخواهند نه حیوان.
پاسخ:
پاسخ: با سلام
البته اینکه هر زمانی خوارجی دارد، درست است لکن این مداحان و دوستانی که در این قضیه موضع گرفتند، خوارج نیستند فقط تعجیل کردند و مبتنی بر اخبار ناقص و سست، موضع گرفتند. دغدغه همه ی این عزیزان، حفظ شعائر الهی است و کاملا قابل درک و ستودنیو فقط ای کاش پازل دشمن را می شناختند و کاملش نمی کردند.
این مداحان و بچه های هیئات، کاملا محترم و از جریان های اصلی انقلاب اسلامی هستند.
سلام بر محبان و دوستداران اهلبیت علیهم السلام

الان شما دارید از کسی که امام حسین علیه السلام به تک تک شون عشق می ورزیده اهانت کرده دفاع می کنید. مگر نشنیدید امام حسین علیه السلام به عمو عباس علیه السلام چه فرموده بود ؟
بنفسی انت

بعد استاد دانشگاه یه کشوری بیاد بگه نعوذ بالله ....

تفسیر به رای می کنید اهانت های این استاد تون رو ؟
یعنی طور دیگری و یا محترمانه تر نمی تونست بگه ؟باید اون دانشگاه رو گل گرفت که این استاد اون جا درس خونده و درس میده

یه کم به خودتون بیایید واقعاً برای شما سخته که دیونه اهلبیت علیهم السلام باشید . آیت الله و مراجع خودشون سگ اهلبیت علیهم السلام خطاب کردند . بعد من و تو کی باشیم نتونیم

والله بالله تالله نکنید این کارها رو
اینقدر به محبان و شیعیان خرده نگیرید . عاقبت نداره

در هر صورت از ما گفتن و از شما ....

موفق باشید
یا ابالفضل علیه السلام

پاسخ:
پاسخ: با سلام
اهانت این است که خودت را سگ بدانی، چون میدانی که در روایات داریم که در هر خانه ای که سگ باشد، ملائکه وارد نمی شوند. اهانت این است که در مجلس عزای اهل بیت، بدنت را عریان کنی و مدعی باشی که حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهن در آن مجلس حاضر می شوند. اهانت این است که پای مداحی کسانی سینه بزنی که رکیک ترین کلمات عالم را به راحتی به زبان می آورند.
در مورد آنچه که شما دوست دارید مدام «توهین» بخوانید، قبلا عرض شده است.
اینکه طور دیگری می توانست بگوید، می توانست، چرا که اساسا برای هر چیزی، اطواری متصور است.
در هر صورت بنده که حاضر نیستم خودم را سگ و اسب و الاغ ائمه بدونم شما مختارید چنانی که داروین در نسب شناسی خودش و اجدادش، راه به میمون ها برد، اگر هر بزرگواری هم خودش را چنین دانسته، به خودش مربوط است و احتمالا یکی از دلایلی که اسلام عزیز در این 1400 سال روی زمین مانده است همین باشد که می خواستند باغ وحش بزنند نه جامعه دینی.
ظاهرا همیشه حق با شماست و ماییم که اشتباه می کنیم، هر طور راحتید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی