قرن حضور

مجالی برای فراز آمدن از خویشتن، و فارغ از تعلقات و مشهورات، به دیگر گونه اندیشیدن. حمد و سپاس خدای را که ما را در مسیری قرار داد که در مصیر باشیم إلی الله...
طبقه بندی موضوعی

تروریسم و دروغ های جهان کفر

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

قبلا و در اینجا، اشاره شده بود که جبهه ی کفر و استکبار، ماه رمضان و لیله القدر را به عنوان یکی از ایام تروریسم و زمان های عملیات تروریستی مسلمانان معرقی کرده است.

این بار به صورت شفاف تر می توان این مسئله را در اپیزود پنجم از فصل چهارم سریال Strike Back دید. دز بخشی از این سریال، سرکرده ی تروریست ها که اتفاقا شیعه هم هست، دیالوگ زیر را می گوید:

The attack you have witnessed in Europe today... You have brought on your own heads. On the anniversary of the martyrdom of Imam Ali, Alayahis Salam, you have tasted what we must live with every day. Until your governments withdraw from all lands where you are unwanted, we and our brothers from oppressed nations of this earth will rain the fire of Allah on your heads.

... حمله ای که امروز در اروپا شاهد بودید، خودتون به سر خودتون آوردید در سالگرد شهادت امام علی (ع). مزه چیزی که هر روز باید تجربه کنید رو چشیدید تا زمانی که دولت های شما از تمامی سرزمین های ما که در آنجا جایی ندارید، عقب نشینی کند.  ما و برادرانمان در ملت های ستمدیده این جهان، آتش الله را بر سر شما نازل خواهیم کرد.

از این مسئله، دو نکته روشن می شود: نخست اینکه غربی ها به شدت دروغ گو و دروغ پرداز هستند و مردمانشان را با این سریال ها و فیلم های دروغین، از اسلام و شیعه می ترسانند و دوم اینکه بین مراکز و دستگاه های امنیتی، فکری، مطالعاتی و سیاسی غرب با مراکز و کمپانی ها و برنامه سازان هنری و تلویزیونی و سینمایی آنها، علیرغم تلقیات و منویات توهمی و ابلهانه ی جماعت به اصطلاح روشنفکر، ارتباط ساختاری و تغذیه ی وثیق و دقیق و عمیقی برقرار است، این هم یکی از شواهدش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی