قرن حضور

مجالی برای فراز آمدن از خویشتن، و فارغ از تعلقات و مشهورات، به دیگر گونه اندیشیدن. حمد و سپاس خدای را که ما را در مسیری قرار داد که در مصیر باشیم إلی الله...
طبقه بندی موضوعی

تروریسم و لیله القدر

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۵ ب.ظ

مرکز موسوم به ضدتروریسم آمریکا، هر ساله سررسیدی با تکیه بر مقوله ی تروریسم منتشر می کند.

دانلود فایل                                                 دانلود فایل سررسید 2013

 

در سال 2010، در دو صفحه ی آن، ماه رمضان و شب قدر، به عنوان دو مبنای تفکر تروریستی مسلمانان، بررسی می شوند و مسئله ی جهاد، به عنوان شاه بیت تروریسم، طرح می شود. البته جالب است که این غربی ها، هنوز فرق جهاد اصغر و اکبر را نمی دانند و وقتی گفته می شود، شب قدر، شب جهاد با نفس است، گمان می کنند شب جنگ و درگیری است.

 

Muslims are banned from fighting other Muslims during Ramadan, but they may engage in combat with non-Muslims. Islamic extremists have extolled Ramadan as a month of jihad, or holy war, against nonbelievers. Many Islamic extremists believe that suicide operations (“martyrdom”), especially if done during Ramadan, guarantee the operative a place in paradise.

مسلمانان از جنگ با دیگر مسلمانان در رمضان، منع شده اند اما آنها ممکن است که با غیرمسلمانان درگیر مبارزه شوند. افراطیون اسلامی، رمضان را به عنوان «ماه جهاد» یا جنگ مقدس می ستایند. تعداد زیادی از افراطیون مسلمان معتقدند که عملیات خودکشی (استشهادی)، مخصوصاً اگر در ماه رمضان انجام شود، عملاً مکانی در بهشت را تضمین می کند.

 

Laylat al‑Qadr (“Night of Power”) also might be especially auspicious for a terrorist attack. Islamic tradition holds that on this night, rewards for deeds pleasing to Allah are magnified a thousandfold; extremists, in particular, believe that the gates of heaven are opened then for those who wage “jihad” in defense of Islam to enter paradise.

لیله القدر (شب قدرت) همچنین ممکن است به خاطر یک عملیات تروریستی، فرخندگی و مبارکی خاصی داشته باشد. طبق سنن اسلامی در این شب، پاداش اعمال تا هزار برابر می شود. افراطیون معتقدند که دروازه های بهشت در این شب باز می شوند تا کسانی که در دفاع از اسلام «جهاد» کرده اند، وارد بهشت شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی